Ismertető

Az országút kényelmes utazói az autósok. A mai világban viszont nem szokatlan, hogyha versenykerékpárokat csodálnak az emberek inkább. Ujjonganak, szurkolnak, és szívükbe zárják a pillanatot, mikor elhaladnak a fáradhatatlan harcosok, az országúti kerekesek. Hálát kell adni az égnek, hogy rengeteg versenyen keresztül követhetjük a pályafutásukat, és a média is segít ebben nekünk. Én, nem olyan régen kezdtem el a televízión keresztül figyelni őket, rögtön megszerettem a sportot, és a túlbuzgóságommal szeretnék egy értékes helyet adni azoknak, kiknek nem fér bele, hogy kövessék a mindennapi versenyeket. Remélem, hogy meg fogja érni, nektek, kedves látogatóimnak a munkálkodásom.

A Facebookon

2011.07.05. 09:31 velominator

Tour de France 2011 - 3. szakasz - Interjúk

Philippe Gilbert:

"A Tour első szakasza után majdnem mindegyik trikót viseltem és holnap a pöttyös trikó lesz rajtam. Ez így is egy szép kollekció. A Mur de Bretagne-ban végződő szakasz, ez az amire régóta várok és úgy gondolom, hogy jól sikerülhet számomra. Remélem, hogy én fogok nyerni. A helyzet más lehet mint az első szakaszon, mert Contador jelentős időt vesztett és most megpróbálhatja lefaragni a hátrányát. Ő valószínűleg a szövetségesem lehet és megpróbálom követni őt."

Tyler Farrar:

"Régóta szerettem volna már a Tour-on szakaszt nyerni. Már tegnap is megnyertük a szakaszt és ez már az is hihetetlen volt, de most újra felállhattam a dobogóra. Mikor visszatértem oda a tegnapi nap után, alig tudtam észhez térni. Megnyerni egy időfutam különleges, de egy sprintben diadalmaskodni a Touron...
Kamaszkorom óta erről álmodoztam. Illetve az, hogy a világbajnok vezette fel a hajrát nekem, az egyszerűen csodálatos. Ezt a győzelmet Wouternek ajánlom, őérte hajráztam." 

Thor Hushovd:

"Sokat segített ez a sárgában töltött nap, a pelotonban tudtam lazán biciklizni és beszélgetni a többi versenyzővel. Ám nagy munkánk volt Farrar előnyhöz juttatása a hajránál. A hajrához közeledve azon voltam, hogy megnyújtsam a sort és majd Deannek és utána Farrarnak hagytam helyet. A holnapi szakaszon mindent meg fogok tenni azért, hogy megvédjem a sárga trikót, de ez nem lesz egyszerű. A Mur de Bretagne az egy 2 km hosszú hegy és igen meredek. Megpróbálok a hegyimenőkkel elmenni és tartani velük a tempót. Számomra egyetlen név jöhet szóba, ha tippelni kellene: Philippe Gilbert."

 

Forrás: www.letour.fr
A fordítást készítette: Velominator.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://velomania.blog.hu/api/trackback/id/tr23040840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása