Ismertető

Az országút kényelmes utazói az autósok. A mai világban viszont nem szokatlan, hogyha versenykerékpárokat csodálnak az emberek inkább. Ujjonganak, szurkolnak, és szívükbe zárják a pillanatot, mikor elhaladnak a fáradhatatlan harcosok, az országúti kerekesek. Hálát kell adni az égnek, hogy rengeteg versenyen keresztül követhetjük a pályafutásukat, és a média is segít ebben nekünk. Én, nem olyan régen kezdtem el a televízión keresztül figyelni őket, rögtön megszerettem a sportot, és a túlbuzgóságommal szeretnék egy értékes helyet adni azoknak, kiknek nem fér bele, hogy kövessék a mindennapi versenyeket. Remélem, hogy meg fogja érni, nektek, kedves látogatóimnak a munkálkodásom.

A Facebookon

2010.08.20. 19:49 Bondi

Eneco Tour - 4. nap Ronse

  Az etapon 191,8 km várt a mezőnyre és szám szerint 16 emelkedőt kellett megmászniuk. A szakasz elején Greipel szökött meg a bónusz pontokért és másodpercekért.

A Mont Saint-Laurent emelkedőn támadt Boasson Hagen, Őt 16 bringás követte. A kialakult csoportból Moerenhout támadt be a Mont d'Ellezelles emelkedőn, 32 km-rel a vége előtt. Boasson Hagen megpróbált vele tartani, de nem bírta a 36 éves holland tempóját. A Rabobank bringásával egyedül csak Tony Martin tudta tartani a lépést.

Martin és Moerenhout jól összedolgozott, emiatt és az üldözők hezitálásának köszönhetően sikerült elszakadniuk. Az utolsó emelkedőn Boasson Hagen megpróbálta utolérni az élen tekerő két bringást, de próbálkozása nem járt sikerrel és vissza kellett sorolnia az üldözők sorába.

A cél előtt egyértelművé vált, hogy nem tudják utolérni az élen lévő párost. Megindult kettejük között a taktikázás. Moerenhout lépett elsőként és egy hosszú hajrát indított, amire Martin már nem is tudott válaszolni.

1:24-es előnnyel értek célba a 28 főssé bővülő üldöző csoporttal szemben. A "mezőnyhajrát" Davis nyerte. A célvonalat átszakítva felemelte a kezét, hogy ünnepelje győzelmét, de akkor döbbent rá, hogy nem Ő ért elsőként a ronsei célba.

Martin ugyan nem nyerte meg a szakaszt, de vigasztalódhat azzal a tudattal, hogy összetettben átvette a vezető pozíciót.

" Nem voltam ismerős a terepen, 15 éves karrierem során csupán egyszer vagy kétszer versenyeztem itt. Erősnek éreztem magam. Martin jött velem és keményen hajtottunk az élen."- mondta a szezon végén visszavonuló holland győztes.

" Nagyon meg vagyok lepődve. Azért érkeztem ide, hogy felkészüljek a világbajnokságra, de a mai nap után vezetem a versenyt. Moerenhout meg akarta nyerni a szakaszt, Én pedig a vezető helyért tekertem, szóval ez így tökéletes volt."- nyilatkozta Martin, aki ezzel a legnagyobb favorittá lépett elő.

A szakasz végeredménye:

1Koos Moerenhout (Ned) Rabobank4:35:51 
2Tony Martin (Ger) Team HTC - Columbia  
3Allan Davis (Aus) Astana0:01:24 
4Edvald Boasson Hagen (Nor) Sky Professional Cycling Team  
5Jurgen Roelandts (Bel) Omega Pharma-Lotto  

 

Az összetett állása:

1Tony Martin (Ger) Team HTC - Columbia13:45:31 
2Koos Moerenhout (Ned) Rabobank0:00:10 
3Svein Tuft (Can) Garmin - Transitions0:01:26 
4Edvald Boasson Hagen (Nor) Sky Professional Cycling Team0:01:28 
5Lars Boom (Ned) Rabobank0:01:32 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://velomania.blog.hu/api/trackback/id/tr452235780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása